Alla inlägg den 26 november 2009

Av Elin - 26 november 2009 08:21

Ungefär som rubriken känner jag mej just nu.

Jag vt inte hur det blir så här men just nu har det varit lite för mycket.. Den här veckan har bestått av allt och lite till typ.. Efter den här veckan är över så VÄGRAR ja att planera något.. jag pallar inte det! Det slutar bara med en sån här vecka, fullt ös medvetslös och inte en lugn stund.. hela den här veckan är redan planerad i minsta detalj,. jag vill inte ha det så..Så fråga inte vad jg ska göra nästa vecka, för jag vägrar att planera in nått! Det får vi göra typ samma dag i så fall!


JAja, nu ska jag inte klaga mer! GRATTIS älskling som fyllde 27bast igår, tack o lov var min present tydligen populär och söt var gladast av  allihopa!! hehe


Nu idag blir det tenta för hela slanten, ska läsa ikapp mej lite på boken o sen drar papps o jag iväg för at ordna för loppisen på lördag, ja ni hör ju vart det bär iväg..

Hmm, ska försöka klämma in min stackars bortglömda pålle också..nånstans...


Puss o hejj

Ovido - Quiz & Flashcards