Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Med stotlhet och känslor i ett kaos.

Av Elin - 17 november 2009 20:11

Ja, idag var näst sista dagen, dock kommer jag inte vara på samma ställe imorn som de jag gillar bäst!!

Har varit mycket känslor idag, hejdå kalas och många tankar snurrande.. Imorn är det kanske sista sista gången ever som jag är inne på min praktikplats. Är absolut ingen självklarhet att jag kommer in där igen..


Dock har de sista dagarna kantats av skratt, harmoni och en massa positiv feed-back!!

Jag blir så glad, från både klienter och personal som verkligen visat att de uppskattar mej!!

Tack allihopa!! Kommer sakna er!!


Man kan väl inte mer än bli glad när man får ett sånt här inlägg??:

FAst jag heter ELIN!!



Bästa Jenny!
Dina Muffins var verkligen jättegoda, samtidigt så är du onaturligt bra och övernaturligt schysst för att vara en praktikant!
Visst säger du att ditt namn är Elin, kanske är det något psykotiskt du fått för dig, alla vet ju att Jenny stämmer så mycket bättre!!!
Önskar jag bara kunde förstå, livet på landet är ju underbart, en släng av miss Robinsson verkar ju vara din hemligaste dröm??
Du är ändå den bästa praktikanten vi haft, jag tycker du är helt okey, alla andra säger ju att du är så himla bra och då måste det ju bara stämma!!
Uppskattar din Bloggsida, uppskattar ditt klädval när du hade din 60-tals klänning, lite Stureplan över ditt Hästliv i den stunden, himla hippt!!!
Återkommer när jag finner nya aha-hästfunderingar!!
Skall åka och fika med mina kompisar som är allergiska för mig!!
Livet är tufft, tur att du finns!!!



 
 
Ingen bild

Carola

19 november 2009 15:35

Hörligt att du har haft det riktigt bra på praktiken och att du är uppskattad. Kommentaren är väl från någon ur personalen får man hoppas, tänkte så du inte gett ut bloggsidan till ngn av klienterna..?

 
Ingen bild

elin

19 november 2009 18:28

hehe, nejdå, du kan vara lugn:P det är en av personalen!!

 
Ingen bild

L-G

19 november 2009 20:24

Bästa Jenny!
Alltid kul med människor som flyr från sin egen värld, Elin hette du ju innan praktiken, nu är det Jenny med hästbloggen!
Tack själv Jenny för din insats, vem kunde tro att en sån liten tjej kunde göra sådana spår efter sig?
Men nu är det nya tider förstår jag och äntligen får Indianhästen komma hem till sin egen savann, hoppas ägaren tar sitt ansvar nu och tänker på hästen intresse, träffa nya tjejer och umgås med sina polare på hemmaplan?
Även häst måste väl ha behov av social samvaro, fira jul och fundera över livet?
Det är visst väldigt mörkt idag, regnet duggar ändå snällt mot ansiktet när man cyklar hem från jobbet och saknaden är stor efter praktikanten som vill så mycket och gjorde ett så fint intryck!
L-G

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards