Direktlänk till inlägg 20 juni 2009

Midsommar!

Av Elin - 20 juni 2009 20:36

Yes, ännu en midsommar avklarad!!

Jag o Anders begav oss till mamms och Ola för att äta god mat och spela kubb! Jag hade ju jobbat hela veckan på Lillerud så var väl mer klubbad än nånsin.. Men det var riktigt trevligt!!


Idag har vi tillbringat dagen på mc.. Åkte en sväng mot Kristinehamn skulle bege oss tillbaka.. grejen var att vi skulle åka en väg som bara jag visste hur den gick.. (trodde jag i alla fall).. Ett ställe var det en grusväg att välja på.. jag trodde det var ungefär rätt håll.. Visade sig att det inte var det.. Vi hamnade i Filipstad i stället!! typ 6mil fel håll:P haha, dagens felåkning!! Men kul  var det!!


var även iväg på en ridtur imorse.. grejen var att det började dugga lite när vi red ut... när vi var längst bort så öppnade sig hela himlen, jag skojar inte!! det bara öste ner!! var typ gallopp hela vägen hem.. jag kunde vrida ur mina brallor när jag kom hem!  inte kul!!


Var även inne på fc förut.. klassen mail... Shit, har fått nya  grupper nu.. som vi ska jobba med hela kommande terminer!! men det var inte så farligt, fixar sej nog!! E och L, har ni sett??

 
 
Ingen bild

E

20 juni 2009 21:50

Ja jag har sett!!! Hu... blir nog bra!!! Fast jag kommer sakna er grymt!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards