Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Elin - 21 juni 2009 09:19

Morgonen har startat bra, äntligen lite sol!! det där med svensk sommar är att överskattat, va fasen, vart är solen????? Nä, vi bor i fel land.. två månader varmt (och regn under dessa) sedan mörkt, kallt och bara jobbigt!!


Gjorde den ruggiga upptäckten imorse när jag skulle ge kaninen mat att han INTE bor ensam.. där satt en fet och läbbig råtta och mofflade mat.. Det här är alltså ute bredvid stallet... Det värsta är att jag misstänker att denne har  en till kompis i foder rummet... alltså minst två stora råttor!!

Bamse saknar dej!!!

Jag som inte har hjärta att köpa någon ny katt.. kan ju aldrig ersätta min lilla bamsing... suck, men jag kan ju inte heller ha en råttinvasion i stallet... 

Får klura på det där..


Idag tänkte jag ta tillfället i akt och måla lite!! Nice!

Ovido - Quiz & Flashcards