Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Elin - 12 juni 2009 12:21

Idag började dagen ganska tidigt då jag stod uppställd kl 9 på KMTI för mina stackars knän.. Ni som inte vart med från början: råkade trilla av lite olyckligt så stukade knäet.. efter det har jag haft problem med båda! knäna!

Men prognosen är god och nu har jag fått ett träningsschema att följa för att stärka upp bena!!

Även inhandlat svindyre färg så jag kan dra igång med att måla när vädret tillåter!! Var även en sväng till bilprovningen igen.. suck.. efterbesiktning som slutade bra trots krångel... Tack för  omtanken, finns hopp om svenskarna också!

 

NU:Mat, bacon, ostgnoochi  och sedan slänga ihop en vitchoklad pannacotta! Härligt!


Kanske senare??  Ridtur i ovädret!


Bild: Finaste fölisen (på håll) hehe, även kallad vilddjuret! Hmm, varför då? Ja det får ni ser om 3år:P hehe

Ovido - Quiz & Flashcards