Alla inlägg under april 2009

Av Elin - 15 april 2009 15:06

Jaha, då var det onsdag.. vad har jag gjort idag då?

Hmm, jo, suttit o chattat med klassen genom First class, gick finemang!!

Även slängt ihop en tårta, och sutttit med intervjufrågorna som jag ska ha ikväll!! Nu ska jag ta en sväng med pållen innan jag drar till min gamla praktikplats!!

 

Jo, jag har även anmält mej till en svindyr träning med hästen och även kollat upp tävlingar framöver!! Me like!!Även konstaterat att denna vecka typ är överbokad men det funkar!! Kommer jobba nu i 4 dar samt på kalajs under helgen.. skoj skoj!


chaaooo

Av Elin - 13 april 2009 12:16

God Morgon eller middag!! tyvärr inte mycket sol idag men ändå riktigt gött ute, tror nästan jag börjar uppskatta våren mer än sommaren??

Idag blir det städ, fixa i stallet, plugga lite Bunkholdt och sist men inte minst lite nice besök ikväll!!

Med andra ord, en helt okej dag!!

Joabbandet igår gick finemang, ganska mycket så vi slet för att kunna stänga nån gång! Men vi lyckades så klart!!


Imorn blir det grillning med Beccis!! Nice!

Även film och godisätande hos Hanna, gött!


ni får stå ut med gamla bilder så länge.. tills jag bestämt om jag ska byta blogg ller inte..??hmm

Av Elin - 12 april 2009 22:56

Vitali gjorde roligast i helgen!!

Han fick kissböter, BARA 800spänn och då var ändå mr polis snäll eftersom han hade en burk öl också.. hihi


Mohahaha

Av Elin - 12 april 2009 12:49

  • Jag tror att jag absolut inte tål kantareller längre.. trist..det som är så gott
  • Jag borde må bättre efter tre öl på en hel kväll..??
  • Satsar nog nyktert nästa helg..
  • Ser inte fram emot att jobba om 3timmar
  • Just suttit o glott på Robinson reprisen.. herre, vad de gnäller, ut med gnällspikarna in med vinnarna!!
  • Nä, dags o göra en insats, ut o mocka hos pållarna

Chaoooo

Av Elin - 11 april 2009 18:28

Nu drar det igång, fixat mej på tok för länge i brist på annat..

Även ringt lite folk, tyvärr svarade bara hälften!!

Draget på mej sommarblåsan så nu är det VÅR!!! Schooooohooo

Även lyckats på något konstigt vänster sätta upp mitt hår, otroligt skönt måste jag erkänna!! Förutom det så ser mitt hår väldigt risigt ut just nu.. men men, håller på att spara ut så jag får leva med det en stund..


nu blir det stan, vi ses där ute i vimlet:P

Av Elin - 11 april 2009 16:38

Eftersom jag håller på att fixa ny blogg så får ni hålla till godo en stund till.. lite dålig uppdate men ska fixa en liten fräschare sida är tänkt..


Idag har jag vart i grillat på Skutberget! Så jäkla mysigt, gillning, sol, värme!! kan det bli bättre?? nä, tror inte det.. Var riktigt skoj att Vitali var hemma och hälsade på också!! *roligt*


ikväll blir det en sväng till Becca, middag och tjejsnack! Kanske en sväng ut också.. inte bestämt än..


Men GLAD PÅSK på er i alla fall:P

Av Elin - 9 april 2009 16:04

Japp, dagen har vart bra, avverkat möten, biltvätt, däckbyte( som var svindyra) O ja, L jag åkte till fel verkstad! hur ska jag veta att det fanns två lokaler på samma ställe:P hehe

Även sagt hej till becca på hennes jobb, konstatera snabbt att hon är mycket med betoning mycket trevligare än vad jag är på macken, hahah!!

Sist men inte minst så har jag äntligen fixat intervjun till min tenta, ska helt enkelt hälsa på in gamla praktik plats och säja hej!! Kul!!


Snart ska jag iväg med pållen på hoppträning.. både han o jag är  nog lite mörbultade efter igår men det får funka!!

Av Elin - 8 april 2009 20:38

Vi gillar rykten som är  positiva!!

Jag hade ut veterinären förut, en rutinåtgärd bara.

Det första hon sa-- jaha, jag har hört att det går bra för er!! (Jag o Texas)

Jag  gillar sånt, spontan kommentarer som är positiva!! Nice!


Nyss avslutat ett rejält dressyrpass!!  Kändes skitbra!!

Imorn blir det hoppträning så vi kör för fullt!!

Ovido - Quiz & Flashcards