Alla inlägg den 29 april 2009

Av Elin - 29 april 2009 16:23

Jag har ju skrivit lite kryptiskt om uppdrag X. Nyfikna tankar har haglat in:P hehe, O nej, jag har inte färgat håret och klippt mej som *hmm* någon trodde:P hehe (även om det vart lite skoj då mitt hår skriker av behov att fixas)..


Nej, alltihopa har handlat om ett nytt jobb, som det jag pluggar till: Behandlingsassistent.!! legat lite lågt eftersom jag haft annat jobb inplanerat i sommarn men nu är allt klart!! Fått nytt jobb!! Nice!!

Känns jättebra att få komma in (trots min LÅGA ålder) och få en chans att visa att man kan!! Härligt med andra ord!

Självklart lite trist att säja upp sig från ett jobb man vart på i 2år men detta är en chans som jag inte kan säga nej till!!


Så önska mej lycka till med mitt nya jobb! here I come!!

Ovido - Quiz & Flashcards