Alla inlägg den 20 april 2009

Av Elin - 20 april 2009 17:24

Ja jag vet, riktigt dåligt med bloggande just nu.. men jag har faktiskt ett gaska hektiskt liv ibland och just nu har jag vart inne i en sådan..

Hemligt uppdrag X torsdag, fredag... Och  ja, det gick jättebra så jag återkommer förmodligen med det senare..!


Annars har jag jobbat i helgen samt vart på "bonn"kalas!! Skoj skoj,  inhyrt band o massa fina pôjkar fanns det!! haha


Däremot något som jag stör mej på så inni är det där med ett vanligt simpelt tack!!  I min uppväxt har det alltid vart väldigt noga att tacka för sig, det hör u till?? eller?? Gång efter gång har jag vart med om att man samlar in pengar till en present för att någon fyller år eller liknande!! det är väl klart man gör!! Men avsaknaden av ett jäkla litet tack lyser med sin frånvaro!! Ska det vara så svårt?? Har man fått en present så kan man väl banne mej tacka för sig!!

Nej, nu blir det hårda vägen, inga fler presenter som inte är inom den närmsta nätverket!!


TACK för mej!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards