Alla inlägg den 6 april 2009

Av Elin - 6 april 2009 09:15

Visst är det konstigt, saker man egentligen inte borde bry sig om det kan såra mer än något annat.. saker man vet man absolut inte har något med att göra eller påverka.. men det är väl det där.. att man vill ha hela kakan o lite till.. Konstigt det där..Igår fick ja reda på en sak som jag verkligen inte var beredd på, eller två saker tom. Den ena saken borde jag kanske reagerat på.. men 1års tid utan känslor och distans.. då är det lugnt.. även om man kanske inte gör så i"kompis"världen.. men men, det är helt fine med mej!!

Sak nr 2 var inte fine.. fast det är ändå något jag helt enkelt inte borde eller ska bry mej om.. "kompisar" som man verkligen vet kan göra vad som helst och redan gjort någon besviken förut!! hur dum får man va liksom? 

men men, man lär sej väl någon gång hoppas jag!!  Bästa är nog att aldrig känna efter eller analysera sönder saker..

Det sistnämnda vet jag många  av i alla fall vi tjejer gör!! analyserar sönder allt i små små partiklar så man vet varken ut eller in.. kan hända att man kommer fram till något men det krävs väl två för att erkänna sådana saker?? även om den ena parten har analyserat klart vad det gäller.. 


hmm.. invecklat inlägg som kanske inte många fattar något av!! Kanske inte är meningen heller<:P hehe skriver ju för min egen skull o ingen annan..

Ovido - Quiz & Flashcards