Alla inlägg under december 2008

Av Elin - 2 december 2008 17:52

Vart riktigt dålig på att skriva i helgen, men jag har faktiskt orsaker!!

Började helgen med att stå på rasta mellan 10-18 på lördagen.. med andra ord så var hela min dag bortkastat.. Fortsatte med att gå ut o rida i totalt beckmörker eftersom jag hade träning på söndagen..

Träningen gick väl sådär, tyvärr satt det i att jag trillade av förra gången.. Trodde verkligen inte att det gjorde det men ibland har man helfel.. men gick ändå hyfsat på slutet och Niklas var nöjd med oss!! han tyckte Texas (trots mammuttpäls) var i fin form!! Men tackar!! Har hela tiden fått höra att han har vart  lite tjock men äntligen verkar det som folk kanske fattar att han faktiskt är sån!! Lite ponnymage men hallå, alla kan inte vara perfekt byggda!! Hyllar min hovslagare som har samma inställning som mej!

jobbade även söndag.. till 24.00 så var en anings trött igår i skolan.. hmm


Idag har jag suttit och plågat mej hela dan med tenta! Närmare bestämt om socialtjänstlagarna! *phu* vilket arbete!! men har i alla fall knåpat ihop en tre sidor som var max max vad man fick ha! så hoppas nu bara läraren blir nöjd! Imorn börjar nästa tema så är bara att blicka framåt!!


Puss o hejj

Ovido - Quiz & Flashcards