Alla inlägg den 3 december 2008

Av Elin - 3 december 2008 16:30

OM MIG: 


Vad heter du?  Elin

Vart bor du? Ute på landet, i Värmland.
Trivs du där?  Jaaa, förutom resfeber!!
Brukar du läsa horoskop? Nej inte ofta
Favorit djur?  Häst, hund, ko, kanin kan göra listan lång...

Vad spenderar du dina pengar på?  På mina djur!! o godis!!

Festar du?  Blivit sämre med det, men NÄR jag festar så festar jag rejält!!
Brukar du bli för full?  haha, har hänt!! (GC) :P
Antal kuddar i sängen? 4

Kan du baka bullar? Ja, tro det eller ej!! (tom sålt på kafe)

Bläck eller blyerts? bläck.

Mc Donald's eller burger king?  Mcdonken om jag måste välja

Är du allergisk mot något? Nja, häst, höhö, ytte pytte lite
Äger du ett busskort?  Haha, många år sen.. Bil is the skit!!

Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Röd.

Hur ser du ut idag? Haha, nyss bytt kläder till mysbrallor och en fleec, även raggsockor!! mohahaha

Vad såg du senast på tv? Öhh, ingen aning.. men såg Änglagård på film igår!!

Hur svarar du i mobilen? hallå!! (vet jätte oförskämt)

Vem ringde dig senast?  hmm, Fredrik tror jag!!

Vad sa den som ringde? Att han ska vara i skogen hela veckan.. utan mobil..

Antal timmar sömn inatt? 8

Sov du ensam? japp!



SENASTE PERSON SOM:

Såg dig gråta: hmm, texas kanske?? hehe

Fick dig att gråta: vet inte, upprörd!!

Du gick på bio med:  mammsen

Du gick på stan med: Hanna

Skällde på dig: papps

Skickade ett e-mail till dig:Öhh, nån skit från facebook



HAR DU NÅGONSIN:

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? hmm, nää

Tar du droger? Näpp

Vad är du mest rädd för? kommer inte på.. att nått hemskt skulle hända mina nära o käraVart vill du gifta dig? Hmmmm, vet ej.
Har du varit kär?  Jag är det!!!

Har du ett jobb? Jodå, det har jag!!

Gillar du att ha folk omkring dig? Ibland, men ibland kan det vara väldigt gött o vara ensam också"!!

Är du ett hälsofreak? hahahahahahaha

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?  höhö, kan hända

Är du ensam nu? Nej, papps sitter o glor på tv

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta?  laleh



 


FAVORIT:

Rum i huset?  Vardagsrummet
Typ av musik? haha, massa

Månad? Augusti så klart, eller hela sommaren!!



DE SENASTE 48 TIMMARNA:

Gråtit? Nej..

Köpt någonting? hmm, räknas avmaskningsmedel till katten:P

Varit sjuk? Nej

Sjungit? nej
Träffat någon ny person?  hm.....nej.

Saknat någon?  Ja!

Kramat någon? Texas!!



SENASTE:

Låt du hörde: Fråga något annat jag inte vet!!

Film du såg: Änglagård 2

Sak du stal:  Har nog aldrig hänt!

Stora bussresan?  öhh, vet inte



FÖRSTA:

Första bästa kompis: haha, Becca
Första jobb: Matvarubutik

Första inhandlade skiva:  Kommer inte ihåg det heller.....

Första förälskelse:  hmm, inga namn nämda!!

Första piercing/tatuering?:  Naveln..

Av Elin - 3 december 2008 16:13

Kom nyss hem från skolan.. Ja o vad hittar jag, ett handskrivet julkort till mej!!

ok, så långt var det bra, men kände inte igen handstilen på adressen.. så vem är det??

Visade sig att det var uppfödaren till hingsten jag valt: Cuper (www.hastak.se)

Jättefint julkort när Cuper hoppar!! man känner sig verkligen uppskattat att man valt deras häst!! Sen känns det för övrigt VÄLDIGT bra då jag läste ridsport för några dagars sen.. (stor hästtidning för oss hästfanatiker)!!

av 67 3åringar som visade sej var det endast 11 hingstar som blev godkända! varav en av dem var efter Cuper!! Grejn är den att han är inte speciellt känd än heller så är extra roligt!!

Så nu håller vi tummarna för att allt ska gå bra och det blir en liten hingstbebbe!!

Ovido - Quiz & Flashcards