Alla inlägg den 10 december 2008

Av Elin - 10 december 2008 15:35

Utmanad

8 favoritprogram:

Hmm, nu råkar jag vara en filmfantast och dissar Ganska mycket på tv.. Kan bero på att jag har tre kanaler (om det inte blåser,hihi)men gör ett försök:


House såklart!
Lost

Halv åtta hos mej

Berg flyttar in

Öhh, där tog mina tv program slut!!


8 saker jag gjorde igår:

Hälsade på farmor

pluggade som en dåre

Var väldigt vimsig (värre än vanligt)

pratade i telefon x timmar

köpte foder till pållarna

sov

vaknade

duschade

8 saker jag ser fram emot:



JULLOV
Julafton
LiaSemesterveckan!

Nästa tävlingsäsong

FölisenKalvarna!!

sommar!!

8 favoritrestauranger:

hmm, räknas GC??har en massa där!annars:

leprchaun

arena

kebab house

koriander

måste bara ta med tutti fruttis lasagne!! haha (GC)o

ch Riminis glass dessert!!


8 saker på min önskelista:

Fleece i rolig färg

pengar

kläder

örhängen (mina favvos gick sönder i helgen)

hästgrejerny

bil

målat hus!!

resa!!

8 saker om mitt sexliv :

haha, som jag vill delge det!! NÄPP!!


Utmanade:Jorunn

Hanna

Becca

Ovido - Quiz & Flashcards