Alla inlägg den 4 december 2008

Av Elin - 4 december 2008 18:55

Eller rättare sagt mamma shoppar!! Nyss kommit hem från en liten sväng på Bergviks köpcentrum.. Grejer precis överallt, julklappar högt o lågt..

Jag fick en svart schal (vet inte hur det stavas), exakt likadan som hon har.. hehe, har suktat efter hennes svarta schal länge nu.,. så hon tyckte det var lika bra att jag fick en egen!! Tack mammsen!


Sen börjar inte jag, men andra oroa sig för min handled.. den är liksom bättre nu, tom. gått utan bandage i några dagar, dock så är den där knölen man har på handleden typ fördubblad.. Jag har ju inte ont i den men man kan ju undra,.. Trodde det var en grej som skulle lägga sej men verkar inte som den har planer på det.. hmmm, undra ja.. kanske inte är det bästa..

Får googla lite på det, hehe!

imorn ska jag ha läsdag hemma, handlar om brott och straff, fatta att jag börjar sukta efter polisen igen!! ska även ha självförsvasövningar ocg lite smått o gott.. På måndag blir det en sväng till häktet och även tingsrätten.. kan det bli mer intressant??


hehe, nix!!

Ovido - Quiz & Flashcards