Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Elin - 22 oktober 2008 18:42

Idag har jag verkligen levt upp till namnet bokmal!! Som jag skrev igår så läste jag halva boken socialt välfärdsarbete.. Idag har jag slukat i mej boken Svinalängorna. Handlar om en finsk familj som flyttar till Sverige på 60-talet.. Familjen värdesätter sin tillvaro i början men sedan börjar spriten tillta.. denna bok kommer jag göra en analys av genom socialpolitik.. suck..


 Tyvärr så skule jag haft boken igår men tydligen så vill den som har lånat innan mej inte lämna tillbaka boken i tid.. Men som tur är har man väldigt schysta klasskamrater som tom. frågar om man vill låna boken när denne har läst ut den.. Så det löste sej ändå.. ska få låna den imorn så ska vara bokmal ännu en dag..


Kommer även ha ett träningspass imorn med Texas, känns väldigt bra!!


Ovido - Quiz & Flashcards