Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Elin - 21 oktober 2008 17:36

Jag är verkligen en sån som kan analysera och riktigt suga på karamellen innan jag fattar!! hehe, snackar självklart om tävlingen!

Idag har jag suttit och försökt plåga mej igenom socialt välfärdsarbete.. ni hör ju hur kul det låter..

Hela tiden har mina tankar vandrat tillbaka till tävlingen i Lördags!! Vi var verkligen såå bra:P hehe, skryta måste man ibland!! kändes verkligen så gött att känna att vi kan rida en bra runda plus att vi klarar av att öka i omhoppningen.. förut har jag känt att jag inte vill riktigt det men nu har det verkligen lossnat!! skitkul!!

Idag har vi bara vart på en avslappande skogstur, självklart med reflex på hela oss så vi inte ser ut som en älg:P hehe, kan aldrig vara nog så säker!!


nu ska jag dra in till mammsen, ska även låna en skönlitterär bok till skolan som jag ska läsa igenom imorn..

Ovido - Quiz & Flashcards