Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Elin - 17 oktober 2008 19:41

Nu har det passerat tre dagars hemtenta! Denna gång kände jag mucket mer säker på vad jag skulle skriva! tentan har flutit på bra och jag känner mig nöjd! Har även besökt en av klasskamraterna så vi har gaddat ihop oss hur vi ska skriva som bäst! otroligt bra att någon annan från klassen kan analysera och se vad man missat! självklart ska jag ändra lite men i det stora hela känns det bra!!

Hittade också Birthday.se på nätet! roligt att läsa sitt eget kinesiska tecken och se vilken dag man är född på! Man ser också vad man har för egenskaper!! vissa saker stämde faktiskt!! hehe, envis det är jag det!!


Har även laddat upp för morgondagens tävling!! Tänkte vi skulle gå på att även om vi inte hoppar så bra/får så många stilpoäng så ska vi vara snyggast!! så vitt schabrak, putsade seldon samt knoppad man blir vår plan:P

hehe, önska mej lycka till! startar även först sså känns ju väldigt uppiggande!!*not*


puss o hejj

Ovido - Quiz & Flashcards