Direktlänk till inlägg 21 september 2008

Final!!

Av Elin - 21 september 2008 10:51

Igår så spenderade jag min lördags kväll på rasta, förvånande, nej!

Hände två saker som var bra!

  • Barbro min granne kom in,vi brukar alltid snacka häst och självklart var det inget undantag denna gång! Däremot berättade hon den mycket glädjande nyheten att jag och Texas var uttagna till final i Svelandsstilen! Det är alltså en cup som varit med på flera deltävlingar där stilen poängsätts.
  • Jag har kämpat extremt med min sits. Efter Texas rodeoövningar så lägger man gärna till en säkerhetssits för att helt enkelt inte flyga av efter hinderna. En sån sits är väldigt svår att få ordning på när du väl börjat med den!! Vem fixar inte till fel sits så fort man inte rider för tränare!! Men i alla fall, denna sitsen har förföljt (och gör fortfarande) men tydligen har jag lyckats förändra!! Är ju ett klart framsteg att lyckas ta mej till finalen när jag bara varit med på två deltävlingar av 4. Superkul och riktigt bra sporre att man har ändrat på sig!! Jag  är inte nöjd med min nuvarande sits men jag vet om och känner att den är bättre!!
  • Så efter det svävade jag på fler moln är jag redan gör just nu:P hehe

  • Sak nr två var att Becca kom in med min hemtenta!! Hon hade suttit och verkligen engagerat sig i min tenta som ska vara klar tills imorn. Stavfel och felformuleringar fanns det och nu hoppas jag att jag har en ännu bättre tenta att lämna fram!!

      Så tack Becca!! Ska förska att sluta skriva sej hela tiden:P


Så idag ska jag bege mej till en klasskompis och försöka slå våra kloka huvuden ihop o kika en sista gång på tentorna! Imorn börjar nästa kurs: etik och moral så är bara att blicka framåt!


Bifogar en bild när Texas o jag precis börjat med inridning!! Skratta gott åt mössan, det är tillåtet:P

 
 
Ingen bild

rebecca

22 september 2008 10:31

hahah du ä sååå snygg! Hoppas de gick bra med tentan!!

 
Ingen bild

rebeccq

23 september 2008 10:57

hehehe skorna är nästan värre än mössan! men du är söt ändå ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards