Alla inlägg den 3 september 2008

Av Elin - 3 september 2008 16:13

Jaja, vet att jag är superdålig på att skriva här.. suck.. man ska ha tid också! Om jag hade dåligt med tid förut när jag jobbade kan jag erkänna att jag har ännu sämre med tid nu.. Mycket möjligt att det känns bättre och man unnar sej mer fritid när man komme in i pluggandet.. just nu vill jag bara begrava mej med böckerna, nyss läst igenom boken Kris och utveckling.. bara 250sidor:P ha!! O den är bara för den här veckan. Även redan hunnit redovisa om psykologiska perspektiv/barnets utveckling samt psykisk ohälsa på två veckor samtidigt som vi vart iväg med klassen på övernattning för att lära känna varandra! *pust* som sagt, lite o göra!!

Övernattningen bestod av vi åkte ut mitt i skogen till världens mysigaste små hus! Där blev vi utkastade i skogen på äventysbana!! Jisses, Inte bara..upp o klättra i träd, kasta yxa samt diverse balansövningar över djupa diken!! Sedan intog vi världens goaste mat i mysig stuga ute i skogen!!Välbehövligt till våra kurrande magar som hade fått sej en rejäl prövning i skogen!!

På kvällen var det bad i värmetunna, godisätande samt alllmänt mys!! helt ok!! Dock supertrötta nästa dag när det bar iväg på studiebesök på Värmlandskollektivet! intressant men ack så sletna vi va!!


För övrig rullar det bara på, jag o pappsen var iväg på fölvisning i lördags.. tyvärr gick det inte så bra, så den biten försöker vi nu lägga bakom oss. Lille pållen är kvar hemma, blir nog så under vintern också som det verkar..

texas o jag ska på tävling om drygt en vecka, Svelandsstilen igen samt ett försök på 1,10m!! kul!! Ikväll ska vi även iväg på dressyrträning för jessica, fått den passande tiden 20.30 så jag lär ju vara ett vrak imorn!! men men, vad gör man inte för utveckling!!

Ska även ha min första hemtenta över internet på fredag! Spännade, spännande! speciellt eftersom virusprogrammet laddats ur.. *suck*

O i helgen väntar det jobb på rasta, ska tom jobba fredag kväll så jag vet ju hur min helg ser ut..


 Nä, dags för lite Traumatiska kriser igen!! höhö




Ovido - Quiz & Flashcards