Direktlänk till inlägg 12 september 2008

HELG!!

Av Elin - 12 september 2008 12:37

ja denna helg är verkligen både behövlig och efterlängtad!

I veckan som vart har jag begravt mej i mina härliga böcker om psykotiska tillstånd! Nyss läst klart ett kapitel om psykopater!! intressant!!

Jobbade även ett extra pass igår på rasta, hem o bytte om o sedan iväg med dundrande huvudvärk till nästa arbetspass:P men tack o lov så gick huvudvärken bort..

Chefen meddelade även det inte så fördelaktiga beslutet att jag kommer mista en av mina helgdagar varje månad, med andra ord så kommer en av mina lördagar tas bort av brist på personal.. Det hon kunde erbjuda som komplement var att jag skulle få jobba ALLA Söndagar kväll istället! HA! men herre, även om det kanske inte verkar så alltid så har jag faktiskt ett liv även på helgerna!! ska man behöva jobba varenda jäkla helg för att kunna knapra ihop några timmar! NEJ! *upprörd* var ordet! så nu är det väl bara o se sej om efter något annat.. O andra sidan så kanske det är dags att försöka få in en fot i behandlings branschen! är ju ändå det som jag läser till! men men, får se vart det balkar! Någon "jobba alla helger" knäpp blir det  i alla fall inte, räcker gott o väl att man missar mycket varannan helg!!

Men som sagt, denna helg är jag dock hel ledig!! skönt!!

Kommer bli en lugn helg med mysigt sällskap:P samt mycket taggad inför tävlingen på söndag!! ska äntligen starta 1,10 på lokal tävling, känns riktigt skoj och utvecklande!

puss o hejj!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards