Direktlänk till inlägg 24 augusti 2008

Bäst!

Av Elin - 24 augusti 2008 20:37

Blivit dåligt med skrivandet på sistone, (om jag nånsin vart bra) men, men.. Har sina förklaringar.. Började nämligen på min nya utbildning i Måndags.

Så nu läser jag till Behandlingassistent mot det psykolsociala. Fint va:P

Hehe, började första dagen med att vara rånervös, självklart visade det sej att var det sista jag behövde vara!! klassen består av mej (som är näst yngst) och upp till åldrarna 40bast eller nått sånt. Känns kul att det är lite blandat i klassn, mycket erfarenhet man kan diskutera! För diskutera kommer vi att göra! har blivit indelade i grupper med cirka 6-8 i varje. i den här gruppen kommer vi jobba med i ETT år!! Så det gäller att hålla sams samt att diskutera oss igenom alla problem som vi kommer få.. För problem kommer vi få!! hehe, det är det som är grejen, att vi ska lära oss att jobba i grupp och lösa konflikter!! Tack o,lov känns min grupp väldigt bra!!(hittils). Även lyckats få en tjej som jag ska åka med från Karlstad.. sparar in lite på bensinen genom det.. blir ju ändå 8mil per dag..

En annan sak är att vi ska ut på praktik redan i januari! Det känns kul men väldigt nervöst!! har ju absolut ingen erfarenhet förutom butiksbiträde!! men jaja, får se hur det går!!

Över till annat!

Har tävlat lille pållen igen!! var iväg förra helgen, väldig regning dag men annars helt ok! första klassen vi startade i gick hyfsat.. felfri i första fasen men tyvärr ett nedslag i andra samt att jag fick in en av mina standard volter..*suck* men slutade på en 6.e placering, ärovarv och helt ok priser!!

Fortsatte nästa klass med fyra fel.. dock gick texas superbra, framåt och pigg för en gångs skull! så med den känslan åkte vi hem glada!!

var även iväg på klubbtävling i Väse igår..

Var klubbmästerskap på 1 m samt att jag ville starta 1.10 igen! Kändes bra att vara på hemmaplan o göra det!!

Vi går in på Km klassen som sita häst ut. De andra hade alla rivit i första fasen så jag blev myckt peppad till att hoppa!!

Vi gör en helt ok runda med första fasen nolla! med andra ord: så kan vi titulera oss klubbmästare för ett år framåt nu:P

Riktigt skoj och vår första, första plats rosett!! Världens största vandringspokal samt priser:P Jättekul!! Verkligen peppad och motiverad!!

Gick även bra på 1,10m, 2 nedslag men kändes helt ok! ett enda fulhopp, annars gick han som tåget!! så nu satsar vi på grums i september, svelandcup samt 1,10!!

Kul att tänka tillbaka!! för ett år sen gjorde jag min första start, på just KM.

Höjden var 90 cm, och jag tyvkte det var jättehögt!! Nu glider vi in som enda hästen på 1,10 och sätter en helt ok runda!! Helt klart en superkänsla!! Ni som tycker jag skryter, sappa över till en annan sida!!

jag har kämpat!!!

Puss o hejj, bifogar lite bilder!!




 
 
Jorunn

Jorunn

25 augusti 2008 11:34

Grattis till vinsten =D

http://fliru.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards