Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Elin - 5 augusti 2008 22:13

Japp, då var man fyllda 23 då! Känns faktiskt: ingenting.. Lite gammalt när man säjer det men va fasen, får väl gå!!

Firandet startade tidigt på lördagsmorgonen genom jag blev väckt med frukost på sängen av pappsen!! Sen var det bara o komma igång för att fixa klart sista med tårtorna samt städning!

På förmiddagen hade jag släkten här och på eftermiddagen kom det gamla klasskamrater nämligen Jorunn och Maria!! Verkligen roligt o uppskattat att ni kom förbi!!

När kl var 5 kände jag att jag behövde vila lite, men icke! 10minuter var allt innan det knackade på dörren och numera stockholmaren Vitali med vänner hälsade på redo för kvällens partaj!

Folket ramlade sedan in senare på kvällen och blev ett mycket roligt firande med mycket fina presenter!! tack allihopa!! Som mest lyckades vi bli 16pers i min lilla lya så var helt perfekt!

Kvällens upptåg fortsatte sedan in på Nöjes i stan!! Längesen jag var där men väldigt rolig kväll! Absolut roligare när man är ett gäng!!

Så kan samanfatta helgen som ett lyckat kapitel!! Kanske inte den bästa söndagen efter ett antal glas vin men det hör till!!

Ska försöka uppdatatera med bilder så fort jag fått några!! Än så länge har jag bara filmkameran o det är en annan historia!! hehe

Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards