Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Virrig och velig!! haha

Av Elin - 28 mars 2010 16:44

Ja, jag vet, de som känner mig vet att jag är virrig, ibland riktigt virrig!

Förra veckan åkte jag till exempel  till fel ställe när jag skulle träna, ja det är sant!!

Nu känner jag mer lost i tankarna än på länge! Vad hände liksom?


Helgen blev inte som planerat (blir den det någonsin egentligen), Hade sett fram emot en slappar helg och verkligen vila ut! men såklart inte, självförvållat men vem säger nej till jobb när man är pank? Inte jag i alla fall, så det var bara att dra iväg igår morse och jobba dygn! Det gick bra men så dåligt jag sov! har inte jobbat dygn sen i somras så var lite spännande typ!! haha


Jaja, nu ska jag väl ut o rida pållen en sväng, hade träning i Fredags! Kan säja att jag har numera en ganska storgalloppad pålle som riktigt suger tag i bettet och bjuder som en galning:P haha, dock en tankeställare då jag inte riktigt hunnit rida varje dag i vekcan, jisses vilket humör! Gissa om jag ska rida denna veckan, smaka sågspån har jag fått nog av!! dck vill jag poängetar att vi gjorde i stort sett alla övningar riktigt, riktigt bra och avslutningen var en bana på 110-120 som vi satte klockrent!! GÖTT!!


Nu ska jag återgå till mitt förrvirrighetstillstånd,haha!!


Vad gjorde ni i helgen??

 
 
Carola

Carola

29 mars 2010 08:07

Ha ha, kanske ingången till våren som gör dig lite virrig? Eller kanske du har mycket att tänka på? Kanske något nytt som fastnat i tankarna =) I helgen blev det middag ute i Karlstad, hur trevligt som helst. Blev även några filmer i helgen: Brothers (se den!) och Alice i underlandet (i´m not impressed), plugg och mathandling =)

http://calola.blogg.se

 
Ingen bild

L-G

29 mars 2010 12:06

Bäste Elin!!
Inte konstigt att du känner dig virrig, helt naturligt när man drabbats av hästinfluensan!!
Jag tror ändå du snart hittar botemedlet, en tuff kille med måttligt hästintresse och stor uppmärksamhet på hästtjejen istället???
Kanske du får lyfta fram dina Malin Bajard sidor, glamma till 70-tals retrolooken, fullt ut vara det där busfröet som du verkligen är!!!??
Klart att VM hägrar, allt har sin tid, nu är det du!!!
Kram
L-G

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards