Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Elin - 26 mars 2010 09:06

Ja, denna vecka har verkligen inte varit lugn!

Började veckn med en nervös start på ny praktikplats! Eftersom jag inte fått nått schema antog jag att jag skulle vara där en sväng bara! Ha, trodde jag!

Jag fivk från kl 9-23:00 ! Fatta vad jag var trött sen, alla nya intryck och människor bara snurrade i hövve... Sen dagen efter åkte jag o hanna panna o tittade på ny pålle till henne, dagen blev lång och var hemma vid halv 10!

Onsdag praktik, dock inte så lång! Igår var det okcså praktik, gick till 23 igen men kändes helt ok!! Varför måste man alltid spänna sig så i början??


Idag så blir det en ny sväng till Mellerud för att kika på hästen igen!! Om jag känner Hanna rätt så vet jag redan svaret på detta men vi får se!!


Förresten så har jag köpt ny (begagnad) sadel, dock lite osäker om den passar så ska höra med Mia ikväll när det är hoppeträning!! Nice!!


Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards