Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Elin - 24 juli 2009 18:41

Drar på sminket och tar en vinare! Inte blivit mycket av den varan på länge!

Av Elin - 24 juli 2009 18:23

Näe, efter dessa dagars intensiva jobbande inom vården så är alla mina mardrömmar besannade! Jag tänker ALDRIG att bli gammal och tappa förståndet i att sköta mej och funka i vardagen!! Då får nån liksom hojta till!

Jag ser bara tragedi i att "sitta" av tiden och inte förstå tid och rum eller över huvudtaget förstå något! Jag blir livrädd av bara tanken!

Nej, jag vill ha ett friskt och långt liv där jag kan sköta mej själv!! 

Den dagen den sorgen när man blir sittandes... usch!


JAg vill INTE bli gammal!

Av Elin - 24 juli 2009 06:33

Ok, nu jobbar jag rejält mycket! Gått 8-22pass i två dar och hinne knappt hem innan jag ska iväg idag.. snäll som jag är så gick jag in idag med, ledig egentligen.. Till saken hör att jag är på ett helt nytt ställe pga vikariebrist överallt. Jag klagar inte, alltid bra att komma in på flera ställen och jobba!!


ikväll har jag lovat söt att följa med till fryksdalsdansen.. blir nog skoj men kanske en aning trött... hmm, får se hur det går!!


Puss o hejj

Ovido - Quiz & Flashcards