Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Elin - 21 juli 2009 13:36


Jag har kommit  fram till en sak. Att jag är jäkla hemmakär!!

Speciellt när man jobbar dygn, 24timmar icke hemma är superjobbigt... nu har hela helgen tillbringats i GBG, jättekul men som ni alla vet:

Borta bra men hemma bäst!! Sen att komma hem och kasta sej iväg till jobbet i 24timmar gjorde inte saken bättre..

Jag vet en till som påverkas, min lille Pålle.. Han brukar stå i Gamla garaget när det regnar ute.. jättebra skydd för honom.. Under sommaren har han inte gnagt något.. men vad har han gjort i helgen, jo ätit trä! Och jag vet att det är helt beroende på att han inte fått sin dagliga aktivitet..

Om han  nån gång har täcke på sej och jag inte är hemma som vanligt så brukar han uttrycka sej med att "krypa" ur täcket.. hela täcket är helt, inga knäppen öppna men på något vis lyckas han åla sej ur det! (skulle vilja se hur)..

Så jag o Texas är  i kompani, borta bra, hemma bäst, och inte några förändringar:P hihi

Dock var det jäkla kul i helgen, har shoppat galet mycket för att vara jag. rea med stora bokstäver är jäkla bra! Stort plus får HM som hade riktigt bra grejer för rätt pris!! Hurra!!


Idag när jag kom hem från jobbet så hade söt ställt ut matlåda till mej! Riktig god köttfärs med spagetti! Nice! Sånt gillar vi!!

Ovido - Quiz & Flashcards