Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Elin - 9 juli 2009 13:09

Det regnar ihjäl sej o jag ska snart iväg på tävling utomhus!! suck..

Visst, jättebra träning för Texas men är lite rädd för att banae n bara blir en stor lervälling som är halkig! Tänker minsann ringa o kolla läget innan jag gör nått  mer.. hmmm

Gjorde ett seriöst försök att mocka ur avelsboxen också.. men tröttnade fort då jag blev dyngblöt varje gång jag skulle ut med kärran.. i brist på möss eller liknande så hittade jag en gammal tomtemössa som jag sprang runt i.. ni hör, vilken syn, mitt i sommaren springer en galen typ runt med tomtemössa i spöregn!! hahaha Jag bju´r på den!! :P


Medicin delegeringen gick bra dock väldans mycket info på kort tid.. hur ska man kunna hålla reda på allt? jaja, det ger sej väl..

Av Elin - 9 juli 2009 07:07

Dessa tidiga mornar, de är verkligen inte min grej!! Men nu är uppe, på väg in till stan för att lära mej att kunna dela ut medicin!

Målandet igår gick super, jag trotsade min skäck för att stå längst! upp på stegen och målade klart allt fast det var ca 9m upp!!

Så nu är all täckfärg klar, nu blir det  grönt runt fönsterna och efter det ska jag sätta igång o kitta, skrapa m.m alla fönster!! (evighetsarbete)..

men det tar sej!!


Nä nu måste jag pysa.. ikväll blir det drive in i filipstad, önska mej lycka till!!

Ovido - Quiz & Flashcards