Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Elin - 5 mars 2009 18:10

Ja, man måste ju se det så!! Se de bra sakerna med att man faktiskt måste hoppa runt på kryckor!!

Jag började idag min praktik igen.. (konstig mening).. Kändes faktiskt riktigt bra, alla undrade vad som hänt, alla hade saknat mej!! Och tyckte att det var skönt att jag var tillbaka!! Nice!! sånt behöver man höra!! Även fått gått med riktigt bra människor och fått göra lite nya saker!! tackar!!


Efter en bra dag på praktiken var  det sags för nästa projekt!! Att köpa betfor med en stor vagn, två kryckor samt att lyfta skiten! Kommer snart på att jag måste skippa kryckorna, typ drar mej fram med vagnen samtidigt som jag haltar som en riktig gamling!! Är fullt upptagen med att hoppa(släpa) mej fram i butiken när expediterna rusar fram för att hjälpa till!! hehe, slutar med att de hämtar betfor åt mej amt bär in i bilen!! Tackar! dagens goda gärning!! samt drog mitt knä en lättande suck!!


Så som sagt, man får se det från den ljusa sidan!!

Tror jag ska försöka kravla upp på texas på lördag  en sväng!! Nya tag!!

Ovido - Quiz & Flashcards