Alla inlägg under januari 2009

Av Elin - 17 januari 2009 17:09

Ett tips: ÅK ALDRIG iväg utan pengar på mobben!! helt galet livsfarligt ifall det skulle hända att du behöver ringa (Självklart behöver du det)!!


Igår kl 23 när jag hade kommit in till stan  för att hälsa på Fredrik så inser jag att när jag står utanför hans portdörr att den är låst.. Panik!!

Inser att jag har två val: att åka till nån kompis för att låna telefon eller försöka ragga upp någon med telefon i närheten.. Jag väljer det sistnämda.. 

Hittade en man ute på promenad med vovven.. han bara, -nä, min telefon är hemma men kan hämta den!!

Så där stod jag: väntandes i ca 10min på att någonsom lika gärna kunde dragit ska hämta en mobil till mej..! Men tydligen finns det goda människor som ställer upp!! När jag väl ringde till Fredrik så fick jag till  svar: ja, men du har ju egen nyckel!! haha, fatta vilken miss,totalt glömt att jag faktiskt kunde ta mej in själv!! jaja, är man virrig så är man!!

Men riktigt schyst att få låna okänds mobiltelefon!! Så tack så mycket!! du där ute!


Imorn blir det träning med hästen!! Vi ärtotal laddade fast kanske inte så synkade som vi ska vara.. Texas tycker just nu att det är roligare att bråka med mej än att koncentrera sej.. men mne, kanske ger sej!!


Puss o hejj 


Av Elin - 16 januari 2009 12:20

Ska det kännas så här??

Sova dåligt och kännas sej som luft.. suck.. jag tror inte det..


Tack o lov att det är helg snart! bara 8 timmar luft först..

Av Elin - 13 januari 2009 19:36

trött, riktigt sådär trött så man bara inte orkar göra mer.. all,, idag!

Alla som känner mej vet att det där med  med tidiga mornar absolut inte är min grej.. Jag var uppe kl 5.30 imorse.. Fattar inte hur jag orkade när jag jobbade med grisarna.. skit, ett vrak hela dan..

Jaja, jag klagar inte!! Bara konstaterar fakta!!


Nu ska jag go på film sen lägga mej för att masa mej upp 5.30 igen.. *phu**


Puss bye, chaooo 

Av Elin - 12 januari 2009 20:37

hehe, börjat praktiken.. Och ja, jag känner mej som en efterhängsen svans som inte vet vart hon ska ta vägen..

Hoppas det ger sej!! kanske inte har tunghäfta imorn.. höhö

Av Elin - 9 januari 2009 19:12

Äntligen internet!!

 Efter mycket krångel så har jag äntligen fått internet igen!! Visade sej att mina kablar satt helgalet under själva locket tilltelefonjacket.. Inte undra på att det inte funkade!!


Ska försöka uppdatera bloggen en del framöver..dock inte idag.. känner mer totalt slutkörd efter att masat sej upp supertidigt i tre dagar till en nybyggd skola som är så ny att de inte har satt på ventilationen än! ha!! lät att vara vaken o alert då liksom!! nää!!


Oj,nu ringde chefen, så nu ska jag jobba imorn.. gör inget, alla pengar är mycker välkomna!!


puss o hejj

Ovido - Quiz & Flashcards