Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Inte utan min MYSDRESS!!

Av Elin - 31 januari 2009 13:08

hehe, ja som sagt så slutade kvällen hos Hanna för intag av x mycket godis, cider, pommes och  kött (läs veggobiff), hehe!! Gott!!

För inköp av alla dessa delikatesser så hamnade vi på MAXI!

Nu var det så att de hade rea på typ ALLT!! Inte bra, om man säjer så här, det vi skulle handla skulle kunnat gått på ca 15min.. vi var där 1timme, hehe:P

Massa fynd som vi egentligen inte skulle ha.. Jag handlade bland annat två st fleece, faktiskt nått jag behöver då träningarna drar igång samt det bara är sååå skönt att strutta runt i fleece tröjor!!

Hittade en , för bara 50spänn visserligen lila men ändå!! Grejen var att det var brallor till också.. jaja, tänkte jag, det går väl att använda!!

Sagt o gjort, när vi väl handlat (läs storshoppat) klart på maxi blev det en mycket god middag!! Sen var jag ju tvungen att testa mina nya köp!!

Drar på mej fleectröjan och konstaterar att den sitter bra!! Måste ju även testa brallsen, hehe!!

Magkramp, skrattsalvor!! haha,  tänk er lågstadiet, då man gärna köpte en heldress i samma stil..Jag hade bland annat tights och matchande hästtröja på mej!! sååå snyggt!! höhö

Så såg jag ut, exakt förutom hästmotivet, lila fleece  med lilla brallor till som riktigt smälter in i tröjan!!! såg inte klokt ut:P men skratt blev det, o varma var de:P

hehe, så akta er nästa gång ni ska gå på Maxi, ladda kortet för man vet aldrig vilka fynd man gör:P hoho


Och kom ihåg!: INTE UTAN MIN MYSDRESS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards