Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

BergOdalbana

Av Elin - 20 januari 2009 20:46

Upp o ner, upp o ner...

 Just nu pendlar mitt liv väldigt mycket.. från ångest till mycket glädje.. Kan tyvärr inte gå in på detaljer men jag hopps det ger sej..Att inte veta hur morgondagen ser ut är extremt irriterande och oroväckande..Men nånstans känns det som jag har fått ny kraft, det enda som behövdes var stöttande vänner och en puff av någon som ser problemet.. tänk att det kan vara så lätt men ändå så svårt.. man tror sej känna sig själv men helt plötsligt så står man i en ny situation som man är helt främmande för.

Helt plötsligt så känner du dig inte trygg längre, och om man inte får en stödjande person så kan det bli så inni fel..

Nu är det upp till mej.  Vart är min självkänsla?? Någon som sett den??

Be strong!


 
 
rebecca

rebecca

21 januari 2009 16:26

Självkänslan har du alltid med dig, den finns alltid inom dig men ibland finns det orsaker som gör att den är svårare att plocka fram. Det är de tuffa perioderna i livet som gör dig starkare! Andas och ta dig igenom det, minut för minut, timme efter timme, dag för dag - snart är du igenom det och kan då bara le åt det, le åt hur enkelt det eg. var! Stå på dig snygging!

http://rebeccabergelin.blogg.se

 
MRS

MRS

23 januari 2009 18:43

Hehe, strålande skön bild hörru :-)

http://ontherun.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 7 september 2010 10:54

Många undrar vad som hänt med min blogg!   Jo, den har flyttat! HIT:   hasttokan.webblogg.se   Tjing ...

Av Elin - 28 juli 2010 20:39


Imorn Åker jag och Texas till den stora tävlingen Equality Line! I första klassen kommer det vara 85starter! fatta om tävlingen är stor! Under hela helgen kommer hela elit gänget som hoppar och för en hästfantast är detta en Hästmecka helg:P Ja...

Av Elin - 16 juli 2010 18:22

Finns det nått som heter det? bloggsemester? För nått i den stilen har jag i alla fall:P   Om ni undrar vad jag pysslar med på dagarna så är det bland annat det här:       Första bilden är på den sista sidan på huset som jag börjat att må...

Av Elin - 23 juni 2010 11:28

Ja, äntligen efter att det droppatmjölk i tre dagar så tittade det ut en väldigt långbent dam!! Efter mycket krångel med första maten så är hon nu en pigg dam som gärna vill bli kliad!       ...

Av Elin - 6 juni 2010 17:52

Japp, då var det klart!! Examen är avklarad, även lite firande av diverse födelsebarn!! Imorn så drar jag till Italien, hur gött är inte det??   Får se hur det blir med update!!   Tjing       ...

Ovido - Quiz & Flashcards