Alla inlägg den 23 april 2010

Av Elin - 23 april 2010 11:42

Så jag spyr på det!! Knappast att man sovit något inatt!!


Igår fick man läsa om ÄNNU en gård där man hittat vanvårdade djur, det har varit 2st alldelles nyss som ligger inom typ 1mil härifrån dock inga jag kände.


Men NU, så har det som sagt hänt IGEN. "20 djur döda och 10st utmärglade så man fick avliva dem! JAg FATTAR ingenting, Det jobbigaste är nog att de bor en liten bit härifrån, jag Känner dem någolunda, är på samma fester OCH har gått på samma skola med dem!! O nu händer det här!!! Va FAN!!


Jag har verkligen INGEN empati för dem, det är absolut inte ok. De är två om ansvaret i ladugården och man kan inte bara stänga dörren och låta det vara!! Det är inte OK, visst jag vet inte vad som hänt, hur det gått till, vem fel det är men det är fortfarande så jävla vidrigt och oacceptabelt!!


Stackars djur!! och det som är så skrämmande är att det kan vara dina närmsta granner som har gjort just det där, gett upp och ingen anar någonting!!


Ovido - Quiz & Flashcards