Alla inlägg under augusti 2009

Av Elin - 21 augusti 2009 21:43

Imorn smäller det!! Alltså tävling med pållen!

Vi är väl så laddade vi kan vara eftersom min rygg kanske inte är helt återställd ( men jag vill ju gärna tro det).. Texas är pigg o gla men kanske lite dåligt riden (har ju även det sina orsaker) men vigör vårt bästa!

Svelandsstilen vill man inte missa, lite högre mål detta år än förra! Får se hur det slutar!

Kvällen är avklarad, nya wallanderfilmen (tjuven), tacos och söt som besök!! Kan det bli mycket bättre!!?? hmm, vet inte det ja:P


Önska mej lycka till imorn!!

Av Elin - 20 augusti 2009 19:02

yes!

Äntligen börjar min rygg kännas som vanlig igen!! Bilkörning är ingen hit men det går!! Har vart iväg till stan idag för en fika med bästa Vitali!! Man blir alltid så glad när man är med honom:P

Sen blev det hem och nytt försök med hästen! Idag  med det oväntade med glädjande känslan att jag kan rida utan att få ont i ryggen!!

Så Sunne här kommer vi:P Lite kul eftersom det är Svelandsstilen också..

satsar på en finalplats även i år:P hoppas, hoppas:P


Nu blir det vila för ryggen, nya filmer från Lovefilm har kommit! KUL!

Sen blir det lite pussar också"!!

Av Elin - 19 augusti 2009 18:34

Yes, idag var det premiär i skolan igen!! Lite skojigt att vara tillbaka, kändes verkligen som folk nästan saknat mej och både kramar o en massa hej fick jag!! Nice!

Även i ny grupp, tror det kan blir helt ok även om man vill umgås med mina två "bästisar" från grupp 3:P känn er träffade E och L:P

Ryggen funkade ganska bra, självklart värkte det o hade sej och det blev en lååång vila när jag kom hem.. senare tog jag  mitt envisa sinne vid och tog hästen en liten tur.. dock får jag erkänna att jag satt av på hemvägen ocg gick tillbaka.. men skönt att vara på hästryggen igen:P

Ska ju tävla på lördag (fryksdalen) hemma Jorunn?? och visa Carat på söndag så blir typ fullt upp:P


Jaja, bara ryggen ger sej så!! Nu blir det ännu mer vila!

Tjooo

Av Elin - 18 augusti 2009 15:14

idag har jag fått skjuss av pappsen till KMTI, sicket bra ställe!

Nu har de snart fixat bådeknät och min stackars rygg..Kom dit för en mirakelkur som muskelknutten kallade det:P

45 min senare kunde jag faktiskt känna en märkbar skillnad, dock som han även sa så blir ryggen lite känsligare efter en sådan genomgång.. Min rygg är typ som en stenhård matta, från nacken till slutet,,,aj!! han klämde så man typ inte kunde andas men kändes att det var rätt!

Ska väl försöka masa mej till skolan imorn.. kan dock inte lova att jag orkar hela dan... min nya basgrupp jublar nog om jag åker hem igen, haha!

Men så får det bli, en liten longeringsrunda med pållen som annars kommer  gå upp i atomer! Satsar ju fortfarande på att fixa tävlingen på lördag!! får se om det håller!

Nu blir det skolböcker1! -Yrkesmässig handledning- mer än ord.. vet inte om det verkar vara nån hit, men shoot!

Av Elin - 17 augusti 2009 19:57

Av Elin - 16 augusti 2009 13:44

Var på träning med hästen igår, träningen i sej gick så jäkla bra!! Fick in en göör bra gallopp och hästen flyger över hindrena!

Stefan Spak som vi tränade för öste typ lov ord att den här hästen ska gå 1,40 om några år! (jag typ, ja mååånga år kvar)... dock varr Texas lite busig så han höll på att bralla av mej en gång. Stolt att jag satt kvar, dock var det förmodligen då min rygg fick sej en törn,... när jag satt av så kände jag ryggen börja mola.. 

Jag som skulle ha fest o allt, tog mej knappt ur bilen sen blev allt bara värre! så min fest blev lite annorkunda.. jag bänkade med på golvet och alla andra fick fixa grillningen m.m hehe, men jäkla trevligt!!

bilder kommer senare... nu ska jag  typ försöka att inte röra mej!! Och nej, kan helt omöjligen ta mej till  skolan imorn.. tyvärr..


Chaoo

Av Elin - 11 augusti 2009 12:08

Glömde att berätta om mcturen som jag tjatat till mej skulle gå till Maria, en av mina Lillerudskompisar som jag delade mycket med under de tre åren!!

Hon bor i alla fall lååångt ifrån mej, helt fel håll, Årjäng!!

så jag tyckte det var en  ypperlig möjlighet att äntligen hälsa på hos henne!! Och det var ju ett måste nu när hon fått en liten Linnea också.. hon var beräknad till den 2 augusti (tyckte jag var ett MYCKET bra datum), men hon  ville ut några dagar innan!!

Tyvärr har jag absolut inga bilder från i lördags...Men superduper kul att ses var det!!


Chaoooo

Av Elin - 10 augusti 2009 21:08

Bild 1: Mina nya favvobralls:P

Bild 2: Måste man krypa på alla fyra för att kolla mobben:P``??


Bild 3: Hannas o min utekväll i lördags!! Barrunda som slutade på bästa stället:

Leprecaun



Ovido - Quiz & Flashcards