Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Elin - 29 augusti 2009 19:32

Kan nån lösa mitt problem med hårnålarna!!

 Hur många paket man än köper så är de försvunna när man ska ha dem!!

Vart är mina hårnålar????

Av Elin - 29 augusti 2009 17:38

Yes, jag o Lotta tog en sväng loppisen.. just nuhade de total utförsäljning vilket innebar att kläder,skor och väskor kostade 10spänn!! Me like!

Hittade alltså en t-skirt samt ett par vardags ridstövlar för ynka 10kr!! (de hade kostat 250 så var ju rena kapet), hela o rena!! Nice!


Nu blir det kräfsskiva, dock vägrar jag äta kräftor men får väl se vad de har att erbjuda i annan matväg, (ja L, hade hellre ätit hos er), lät myck goare:P


Hmm, jaja även tagit ett hårspass dressyr med pållen, han gick superb även om jag fick slita i galloppen, vet inte vem som var mest trött efter passet... var nog ungefär lika tror jag, får bli en lugn skritt-tur imorn! 


tjohooo

Ovido - Quiz & Flashcards